برداشتن ابرو بـه گونـه‌ای هست که حتما تشخیص دهید کدام  موها را بردارید و کدام یک از آن‌ها بمانند. خط انداختن ابرو مردانه بهترین قالب به منظور ابرو، خط انداختن ابرو مردانه بدون تغییر حالت طبیعی آن، مـهمترین هدف درون هنگام فرم بـه ابرو‌هاست.

قالب و فرم ابرو درون ظاهر چشم تاثیر بـه سزایی دارد. خط انداختن ابرو مردانه ظاهر چشم را مـی‌توان با طول، ضخامت و کمان ابرو تعریف کرد. بعد در فرم بـه ابروها حتما توجه کرد کـه کدام موها را حتما برداشت و کدام موها را گذاشت. درون این مقاله آموزش قدم بـه قدم برداشتن ابرو و نکاتی به منظور زیبایی آن ارائه شده است.

برداشتن ابرو با موچین از اشتباهات احتمالی جلوگیری مـی‌نماید. بـه همـین دلیل موچین گزینـه انتخابی بسیـار خوبی است.

استفاده از موم نیز یک روش‌دیگر هست اما کنترل ش سخت هست و جای ریسک دارد.

شیو یـا تیغ زدن مو با استفاده از تیغ ابرو

استفاده از نخ به منظور تمـیز اطراف ابرو

فرم ابروها

برداشتن ابرو حتما بسیـار با دقت انجام شود. داشتن قالب و فرم ابرو کمک مـی‌کند که تا ابروها  طبیعی بـه نظر برسند. چرا کـه ابروهای باریک و یـا پرپشت بـه جای جذاب بودن، ظاهر را پریشان و بهم ریخته نشان خواهند داد. به منظور اینکه ابرویی کامل و جذاب داشته باشید حتما موهای اضافی را بردارید و قسمت‌های خالی را پر کنید.

برداشتن موهای اضافی ابرو

برداشتن ابرو را با قلم‌های مختلف به منظور خود آسان نمایید. یعنی اینکه قالب ابرو را با قلم بکشید تا بدانید کدام فرم ابرو مناسب شماست. توجه کنید کـه قالب ابرو را با مداد یـا سایـه ابرو بیش از حد پر‌رنگ نکنید. درون آخر کار آن را با پاک‌کننده‌های آرایشی پاک کنید.

ابروها را بـه سمت بالا شانـه کرده و موهای بلند آن را قیچی کنید. سعی کنید موهای بلند را قیچی نموده و از برداشتن آن‌ها اجتناب کنید. چرا کـه برداشتن باعث مـی‌شود جای خالی ایجاد شده و ابرو ظاهر بدی داشته باشد.

از آینـه‌هایی کـه بزرگ‌نمایی بالایی دارند استفاده نمایید که تا بتوانید براحتی موها را بردارید.

 در برداشتن ابرو بـه آرامـی و با حوصله پیش بروید که تا بیش از اندازه موها را برندارید.

فقط موهایی کـه از قالب خارج هستند را بردارید. بالای ابرو را بیش از اندازه برندارید. زیـاد برداشتن قسمت بالایی، ابرو را غیر طبیعی جلوه مـی‌دهد. درون صورتی کـه یکی را بیشتر برداشتید بـه آن دست نزنید که تا بدتر نشود. بلکه از سایـه و پودرها به منظور رفع عیب آن استفاده کنید.

نکات مـهم

 در نظر داشته باشید فاصله بین دو ابرو را بـه اندازه یک چشم بردارید. هر چه این فاصله کمتر باشد فرد اخمو‌تر بـه نظر مـی‌رسد.

ابتدای رویش ابروهای‌تان حتما با بینی شما درون یک امتداد باشند.

ابروها حتما به اندازه طول چشم باشند. قسمت جلویی ابرو نباید پایین‌تر از قسمت انتهایی آن باشد.

با تصور اینکه چشم‌های بزرگی پیدا خواهید کرد ابرو را بـه یک خط باریک تبدیل نکنید. ابروهای باریک چهره‌ای متعجب بـه شما مـی‌دهند. برطرف این مشکل کاری بس دشوار خواهد بود.

شروع ابرو حتما در راستای مرکز بینی بوده و کمان آن از یک سوم بیرونی چشم پایین بیـاید. درون این صورت مـی‌توان گفت کـه قالب ابرو درست است.

 ابروهایی کـه یک سوم انتهایی آن خیلی بلند هست را از قسمت انتها بردارید که تا با قسمت جلو هم‌خط شوند.

ابروهایی کـه یک سوم قسمت جلویی آن بلند هست را نیز از قسمت جلویی برداشته که تا هم‌خط قسمت انتهایی شود.

پر ابرو

پر ابرو با سایـه و پودرها

 داخل ابرو را با استفاده از پودر‌ها و یـا سایـه ابرو (رنگی کـه به ابرویتان نزدیک است) پر نمایید.  در صورتی کـه ابروهای‌تان بلوند یـا بی‌رنگ هست از رنگ تیره‌تر استفاده نمایید بویژه زمانی کـه چشم‌هایتان آرایش دارد. به منظور این‌ کار کافیست کـه به آرامـی با فرچه بـه داخل موها ضربه بزنید. درون هنگام خط انداختن فرچه را فشار دهید.

پر ابرو با مداد

پر ابرو با مداد ابرو راهی استاندارد است. اما حتما از مدادهای سبک و یکنواخت استفاده شود و بافت آن نرم و خشک باشد. مدادهای روغنی باعث مـی‌شوند ابرو ظاهری درون هم ریخته داشته باشد. دقت کنید مداد ابرو تماس کمتری با ابروهای‌تان داشته باشد چرا کـه رنگ آن غلیظ‌تر است. همچنین به منظور قسمت داخلی ابرو نزدیک بـه بینی از مداد استفاده نکنید که تا چهره خشنی بـه شما ندهد.

 مداد یـا سایـه ابرو را خیلی خارج از قالب ابرو نکشید. زیرا اینطور بـه نظر مـی‌رسد کـه اصلا ابرویی وجود ندارد.

غلط برداشتن ابروها، اکثرا فرد را ناراحت، عصبانی و یـا متعجب نشان مـی‌دهد. همچنین تاتو، ابرو را غیر طبیعی نشان مـی‌دهد. تیغ زدن ابرو نیز باعث اختلال درون رشد طبیعی موهای آن مـی‌شود.

منبع: خط انداختن ابرو مردانه بیتوته


Post Views:
2,090




[آموزش برداشتن و پر ابرو خط انداختن ابرو مردانه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 23 Jun 2018 15:36:00 +0000