در این مطلب انواع کلاه بافتنی جدید را مشاهده خواهید کرد . آموزش دوخت هفت وهشتی روی چرم این کلاه های بافتنی با طرح ها و مدل های متنوع و خاص به منظور نمونـه درون اختیـار شما قرار گرفته اند . آموزش دوخت هفت وهشتی روی چرم کلاه بافتنی هایی کـه در اینجا مشاهده مـی کنید با تم مـیوه ها و گل ها بافته شده اند و هر یک از این کلاه بافتنی ها یـادآور یک مـیوه ی خوشمزه هست .

برای بافت انواع کلاه بافتنی مـی توانید DVD آموزشی شال و کلاه خانم کتلی را تهیـه کنید و به روشی آسان بـه بافت انواع کلاه بافتنی و شال گردن های زیبا بپردازید .

ژورنال و مجلات فراوانی درون زمـینـه انواع پوشش های ویژه زمستان مثل شال ، آموزش دوخت هفت وهشتی روی چرم کلاه بافتنی ، ساق دست و… هر ساله بـه چاپ مـی رسد  و در آنـها مدل های داخلی و خارجی  زیـادی بـه تصویر کشیده شده هست ….
حال زمان آن فرا رسیده که تا مدل های جذاب و شیک این  مجلات را انتخاب کرده و بتوانید طبق سلیقه خود ببافید و در جمع خانواده ، دوستان و همکارانتان با پوششی کـه حاصل هنر خودتان هست حاضر شوید ……

دی وی دی آموزش بافتنی شال ، کلاه ،ساق دست و کیف بـه شما کمک مـی کند که تا با نحوه تبدیل مدل های مجلات بـه بافت آشنا شوید!

این مجموعه دارای دو حلقه دی وی دی مـیباشد و بیش از 5 ساعت آموزش را شامل مـیشود.

سرکار خانم یـاوری درون مجموعه کلاه بافتنی و شال گردن بـه آموزش موارد زیر مـی پردازند :

آموزش 6 مدل کیف ( ساده دو رنگ ، با طرح پوست بره ای و …)

آموزش 11 مدل کلاه ( گیس بافت ، با بافت از بالا ، با بافت سلاتیک ، طرح جناقی و ….)

آموزش 2 مدل شال

آموزش 4 مدل ساق دست

سرکار خانم منصوره یـاوری درون این مجموعه با توضیح روش بافت از روی تصویر محصول بافته شده درون ژورنال بـه صورت جامع و کامل بافت یک کیف و یـا ساق دست و یـا شال و کلاه را بـه شما آموزش مـیدهند!

این بسته آموزشی به منظور افرادی کـه مـی خواهند مدل های دلخواه خود را بـه بافت تبدیل کنند انتخاب مناسبی مـی باشد .

دی وی دی آموزش بافتنی شال و کلاه

: آموزش دوخت هفت وهشتی روی چرم




[انواع کلاه بافتنی | مدل بافتنی انـه | کلاه بافتنی جدید آموزش دوخت هفت وهشتی روی چرم]

نویسنده و منبع: مدیر سایت | تاریخ انتشار: Sun, 22 Jul 2018 09:11:00 +0000